Nijmeegse vierdaagse

Het is bijna zo ver! Wanda gaat lopen voor stichting HAPI.

De vierdaagse, waar ik zo op heb gemopperd gaat voor mij niet door. Een ontsteking in de kaak zorgt ervoor dat er dinsdag een kies wordt getrokken. Dat betekend dat ik niet meer mag deelnemen aan de vierdaagse.

Een andere optie zou eind augustus zijn, maar dat is voor mij te ver weg.

Maar het goede nieuws is dat wederom een heel lieve vriendin Wanda WÉL gaat lopen voor stichting Hapi. Zij gaat proberen de 50 km per dag te lopen.

Het zou heel gaaf zijn om haar te steunen. Zij zet zich met heel haar hart in voor de kinderen in Luxor met het syndroom van down en autisme.

De stichting komt al heel dicht in de buurt van het streef bedrag. Nog dit jaar te kunnen ondersteunen bij een nieuwe locatie voor de kinderen, zou fantastisch zijn. Elke euro is van harte welkom. Elke euro gaat naar waar het voor bedoeld is.

Het doel waar de stichting voor gaat is hier te lezen op de website

Tevens kunt u hieronder op de knop doneren drukken, u komt dan op de pagina met informatie hoe u ons kunt steunen.

Ook kan Wanda gesteund worden op de site van de vierdaagse: Wanda wandelt voor stichting Hapi.

Natuurlijk ga ik Wanda en haar zoon Swen supporteren en verzorgen in Nijmegen.

Héél veel succes Wanda en Swen!

.