BLOG

Fancy Fair van de Mariaschool

Stichting Hapi op de Fancy Fair van de Mariaschool in Pijnacker.

Daar stonden wij, vrijdagochtend op de fancy fair bij de Mariaschool in Pijnacker.

Een frisse wind waaide over het plein. Ondanks het frisse weer hadden alle kinderen en leerkrachten van school een geweldige inzet om de fancy fair tot een succes te maken.

Wij hadden ook een plekje op het plein en Dosha Kentie heeft twee uur lang kinderen mooi geschminkt met vrolijke plaatjes. Door het koude weer had zij een aantal dode vingers, maar zette zij zich dapper in om daarna een heet bad te nemen zodat zij weer op kon warmen. Dosha, dank je wel voor alle blije kindergezichtjes.

Een ieder kon zich bij onze stand inschrijven voor het winnen van een prijs, die bestond uit een gevulde mand voor volwassenen en een gevulde mand voor kinderen.

Aan het eind van de dag zijn de nummers getrokken en de prijzen naar de desbetreffende winnaars gebracht. Deze dag ging de kindermand naar de winnaar met het lotnummer 53 voor de volwassenmand ging het winnende lot naar de winnaar met nummer 40.

Bedankt Wanda en Dosha voor alle hulp deze dag.

De uitslag van de loten verkoop op de Maria school krijgen wij a.s. Dinsdagochtend. Met het enthousiastme van de kinderen zijn wij al ontzettend blij. Zij hebben de naam van de stichting bekendheid gegeven in het dorp de afgelopen weken met heel veel inzet. Dank jullie wel!!

Stichting Hapi op de Jaarmarkt in Pijnacker.

De volgende dag, staan wij met een kraam op de jaarmarkt in Pijnacker. Het weer was heerlijk en de jaarmarkt werd bezocht door vele mensen. Stichting Hapi staat voor het eerst op een markt in het dorp. Wij moeten onze draai nog vinden. Hoe kunnen wij ons het best presenteren als stichting? Oefening baart kunst. Wederom hadden wij de prijzenpakketten voor kinderen en volwassenen. Wat een toeval dat de prijs voor volwassenen wederom op nummer 40 is gevallen. Voor het kinderpakket is het nummer 2 geworden.

Alle winnaars van harte gefeliciteerd met jullie prijs!

De prijzen zijn nog dezelfde dag na de trekking bij de winnaars bekend gemaakt en bezorgd.

Els en Wanda het was een leuke dag met elkaar.

Ons spandoek met logo is geregeld door Swen, dank je wel! We zullen het doek nog veel gaan gebruiken.