Fancy Fair uitslag

GEWELDIG!!!!

Wat een prachtige prestatie hebben de kinderen van de Mariaschool in Pijnacker geleverd!

Van zo'n fantastisch bedrag kan je als stichting alleen maar dromen. Dankzij de inzet van alle kinderen is het werkelijkheid geworden.
Heel het team van stichting Hapi is super blij en trots op jullie dat jullie de naam van de stichting tevens bekend hebben gemaakt in het dorp met zoveel inzet.

Wij houden iedereen in de toekomst op de hoogte van de ontwikkelingen van het nieuwe schooltje voor de kinderen in Luxor in Egypte.
Wanneer het nieuwe pand er komt voor de kinderen met het syndroom van Down en Autisme, zullen wij foto's sturen naar de school.

Het zal nog wel een tijdje duren voordat het zover is. We proberen alles zo goed mogelijk bij te houden via de Facebook pagina en de website: www.stichtinghapi.nl

Nogmaals, kinderen, ouders en leerkrachten van de Mariaschool:

ENORM BEDANKT!!!!