HOE WIJ WERKEN

Donatie

Zodra wij uw donatie hebben ontvangen zullen wij u hier over informeren. Afhankelijk van het project waar wij mee bezig zijn geven wij u informatie waar uw geld aan wordt besteed

Begroten

De tweede stap is om het geld dat wij van u hebben gekregen, goed te besteden. Er zal een plan gemaakt worden van de materialen die eventueel nodig zijn om een huidig project te financieren of om eventueel een nieuw project te kunnen starten. Dit hangt af van de organisaties die op dat moment bezig zijn.

Toepassen

De laatste stap na het plannen en begroten, zullen de donaties beschikbaar worden gesteld voor de moeders en kinderen. Zij zullen hierdoor een frisse start krijgen door middel van bijvoorbeeld een nieuwe school in de buurt.

WAT
WIJ
DOEN

Het verlenen van financiële steun aan het werk van personen en instellingen, die zich inzetten voor de verbetering van de levensomstandigheden en de ontwikkelingsmogelijkheden van kansarme kinderen die leven in Egypte.

Hiervoor zamelt de Stichting HAPI voor moeder en kind financiële middelen in, beheert deze en stelt ze ter beschikking aan organisaties die steun bieden aan kansarme kinderen/jongvolwassenen en alleenstaande moeders. Daar waar projecten aansluiten bij onze missie, visie en doelstelling werken wij samen met de bestaande organisaties. Kleinschaligheid vinden wij belangrijk.

ONZE

AANPAK

Op zoek naar een project

Doelstellingen behalen

Om de samenwerking met de door ons geselecteerde organisaties te verstevigen, gaat onze voorzitter op eigen kosten jaarlijks enkele malen naar Egypte om te gaan kijken en te praten en af en toe als vrijwilligster mee te draaien. Om de communicatie zo optimaal mogelijk te laten verlopen hebben wij frequent e-mailcontact en telefooncontact met onze Egyptische collega’s

Breed inzetten

Wij trachten onze doelstellingen breder in te vullen door onder andere op markten en scholen, lezingen en presentaties te houden over de noden van de kansarme kinderen/jongvolwassenen en moeders/ouder.